Hur går det med Juni?

Ja, det går framåt! Igår när jag vaknade så tog jag upp datorn och loggade in. Jag fick massa gjort. Jag blev gillad med Sunfieldgården och började även bygga rykten med Aideens Beskyddare. Jag ska även logga in snart och fortsätta. Här bjuder jag på lite bilder.
 
Först så hjälpte jag Alex att leta ledtrådar och vi ringde även Butlern från Lindas mobil. Jag hittade sidor från hennes bok och spelade in ljud från en gråtande flicka (som är Linda) i slottet.
 
Sen upptäckte jag Valedale och fick även köra min favoritbana - Valedale-tävlingen.
 
Jag hjälpte smeden att göra nya nålar till Donald inför Lorettas fest till Tan.
 
 
Nu ska jag logga in igen. Men förmodligen så kommer det ut ett inlägg om Pride paraden imorrn. Vi ses då!



Nya animationer

I gårdagens uppdatering så kom det nya animationer till gubbarna. Jag tyckte att dom var riktigt snygga och jag älskar att det ser mer ut som i verkligheten nu. Gåfunktionen var super, jag måste nog bara vänja mig vid den. Det måste jag nog till alla.
Den som jag tyckte mest om var nog hur karaktären springer. Det ser såå mycket mera realistisk ut! Och nu hur karaktären går är också väldigt snyggt gjort. Jag älskar animationerna som är medans vi sitter på hästen. Som att vi rättar till foten i stigbygeln och klappar på hästen. Vi rör även på huvudet då vi sitter på hästen. 
Den ända funktionen jag inte riktigt gillade var den när vi backade. Den var snyggt gjort men, ögonen kollar framot medans vi backar. Tyckte det var lite jobbigt. Men annars så var uppdateringen riktigt bra.
 
Jag älskar verkligen att se hur spelet utvecklas och förbättras. Detta var en stor förändring, men en riktigt snygg en. Föresten så har jag börjat att dra igång min Youtube! Sök på Zoe Summerweb eller kolla på mitt första klipp redan härifrån.
 
 



Vildhästarna som försvann

Onsdagens uppdrag var såå bra. De var extremt roligiga och spännande. Jag vill ha mera! Det var extremt bra gjort och varje liten detalj gjorde det extra bra. 
 
Det började hos Madison som skulle ta sig till Ermiten med våran hjälp. Ermiten var ganska butter och grinig, men vildhästarna var borta. Och det gjorde ju inte saken bättre.
Det nästa vi skulle göra var att rida ikapp med Welshponnyer och sätta sändare på dem.
 
Så var dag ett klar.
 
Nästa dag så mötte vi väldigt snabbt Mr Anwir. Kommer ni ihåg Carl och Mr Anwir som försökte själva Butterfly?
He is back med nytt utseende, nya kläder OCH nya animationer. 
Ojoj, Dark Core snubbarna och deras plattform. Något stort är i görningen och jag längtar tills vi får fortsätta.
 
Denna scenen var min favorit! När Madison klätrar upp på plattformen för att rädda sin häst Nightdust. Hon är såå mobig och jag allt för sin häst. Defenitivt en av mina favoritkaraktärer. 
 
 
Efter set så räddar vi såklart Madison och får även möta Ermiten igen. Han är inte nöjd och börjar bli riktigt orolig. 
-
Gud! Detta uppdraget var jättesnyggt gjort, spännande men man hängde ändå med. Även om jag inte har spelat längst så märker även jag spelets utveckling. Detta uppdraget var exremt bra och jag älskade det! Jag längar redan tills nästa del. 



Jag måste få

Jag måste få bjuda på några bilder från min fina klubb Fire Rangers. :)
 
 
 
 
 
 
Kan ni fatta att klubben fyller 1 år den 13 september. Jag taggar till 100! Jag håller även på med en video till födelsedagen. Den får ni se om 9 dagar. Håll utkik på bloggen!



Friyayy

Äntligen är det fredag igen. Jag kom hem från skolan för en stund sen och satte mig och spelade genom första delen i onsdagens uppdrag. Det har inte hänt så mycket under denna dagen.
Igår så såg jag Summer Finale av Pretty Little Liars. Jag ville knappt se det pga att jag inte ville att det skulle ta slut. Nästa avsnitt kommer 2017, i aprill?! Jag orkar inte vänta! Och avsnittet slutatde ju bara lite spännande...
 
Jag ska redgera några videos idag och kanske om jag hinner att filma. Jag hoppas att jag hinner, vill verkligen få igång min Youtube! 
Jag funderar även på att byta rum i mitt hus till nedervåningen. Eftersom att jag gillar att vara själv så passar det perfekt. Den ända minuset är att jag är väldigt paranoid och tror att det finns massa saker i mitt rum och utomhus. Vi får se hur det går med det. 
 
Här får ni en bild som jag tog av Jarlaheim.



Detta var kanske inte min grej..

...dehär med bloggandet. Speciellt inte med att ha något att lägga ut dagligen. Men, jag ska försöka bli bättre på det. Så, vad händer idag? Jag börjar 8:30 i skolan, kanske kanske kika in uppdateringen som kom igår. Och om 13 dagar (tror jag) så fyller Fire Rangers 1 år!? Jag håller på med en video till den speciella dagen.
 
Inte mycket mer.
 
Något jag måste göra är att levla upp Corona, Naranja och Corinne. Tre hästar har jag hemma som inte är levlade. Det är faktiskt ganska ovanligt för mig. 
En rolig grej som jag tänkte börja med är en fanfiction. Kanske om ett uppdrag vi har fått, men vilket...
Jag har faktiskt en början på en fanfiction liggandes i mina anteckningar. Vi får se om jag tar tag i den snart.
 
Isolde och Loke från uppdrag.
 
Mer har jag inte att säga, ville bara ge er en lite update att jag lever. Vi får se vad som kommer härnäst och om det kommer imorrn, eller om två veckor.
Ha det bra sålänge.



Min kärlek till Big Bonny

Big Bonny är verkligen en av mina favoritkaraktärer i SSO. Jag älskar att hon är en sån Dramaqueen och överdriver ALLT! Hon är jätteskön och jag blir så glad när jag gör uppdrag med henne. Hoppas verkligen att vi får prata med henne mera! Jag har ett uppdrag som jag bara drar ut på som ligger och väntar inne på mitt andra konto Juni. 
 
Helt klart en av mina topp fem karaktärer!
 
Vem/Vilka är era favorit karaktär(er)?



Moondust

Diana är ganska skygg och försiktig. Hon tar alltid han om hästarna i stallet och gillar mysiga ridturer ute i naturen.
 
 
Namn: Moondust
Smeknamn: Diana
Namnbetydelse: 
Ras: Shire
Egenskaper: Väldigt lugn och skyddar alltid allt och alla till varje pris.
Level: 15



Fire Rangers

Idag så gick jag med i klubben Fire Rangers. Jag tror att det kommer att bli många roliga stunder och minnen. Jag tror att detta kommer bli riktigt roligt. Grattis till mig. :)
 
 



Piestone

 Pie är hästen som jag blev tilldelad när jag kom till Jorvik och han har varit vid min sida ända sen dess. Glad, sprallig och gillar att visa upp vad han kan.
 
 
Namn: Piestone
Smeknamn: Pie
Namnbetydelse: Pie är döpt efter en häst i verkliga livet som jag gillar.
Ras: Jorvikiskt Varmblod
Egenskaper: Litar alltid på sin ryttare. Hästen som jag står närmast. Modig och älskar äventyr.
Level: 15


Min bloggbakgrund är gjord av Esmeralda Silverforce!

Bilden är gjord av Annie Starbard!


Välkommen till min blogg om häst-och äventyrsspelet Star Stable Online! Jag heter Zoe "Findus" Summerweb och har spelat sedan Januari 2016. Jag befinner mig på den svenska servren Air Star och är medlem i klubben Fire Rangers!

Jag finns även på den svenska server Fluffy Unicorn under nament Juni Cloudhill!



Ansvarsfriskrivande: De flesta bilder är fotade ur spelet Star Stable Online producerat av Star Stable Entertainment AB. Jag har inget att göra med spelets utveckling och all grafik är gjord av dem. Jag äger inte heller bilder och/eller texter från deras hemsida! Om du vill låna bilder eller texter från mig är det tillåtet om länk ges tillbaka till mig och det tydligt står att det kommer från mig.
Chrome Pointer